Καλάθι
αγορών
(0)
Αγαπημένα
Παραγγελίες
Backorder

e-RMA




new product
last stock
sun xml
image

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

imageΠοια διαδικασία ακολουθείται σε περίπτωση που κάποιο προϊόν χρειάζεται επισκευή;

Εάν το συγκεκριμένο προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή, με τη παραλαβή, το τεχνικό τμήμα αναλαμβάνει την επιδιόρθωσή του. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται δυνατή η επισκευή του, ο λογαριασμός σας πιστώνεται με την αξία του προϊόντος, την ημερομηνία που το αγοράσατε.

Σε περίπτωση που δεν καλύπτεται από την εγγύηση υπάρχει επιβάρυνση με το αντίστοιχο κόστος επισκευής.



Επιστροφή | Προσθέστε ένα σχόλιο
close
loading...