Καλάθι
αγορών
(0)
Αγαπημένα
Παραγγελίες
Backorder

e-RMA








image

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

Ελπίζουμε να βρείτε χρήσιμες τις παρακάτω πληροφορίες.

Ενημερώστε μας εάν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα ή προτείνετε κάποια διαφορετική λύση. Για να μας στείλετε τα σχόλιά σας επιλέξτε την ενότητά σχόλια με email.

Εάν δεν έχετε βρει κάποια απάντηση στο ερώτημά σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας.




Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις ανά κατηγορία.

1. Λογαριασμός Ιστοσελίδας
1.1.Πως μπορώ να κάνω login;
1.2.Ποιος μπορεί να κάνει “login” και να παραγγείλει online;
1.3.Πως μπορώ να αποκτήσω όνομα χρήστη και κωδικό;
1.4.Πως μπορώ να επεξεργασθώ ή να αλλάξω τα στοιχεία μου;
1.5.Πως μπορώ να διαγράψω το λογαριασμό μου;
1.6.Μπορώ να έχω πάνω από ένα λογαριασμό;
2. Παραγγελίες
2.1.Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
2.2.Πως μπορώ να παραγγείλω online;
2.3.Πότε θα εκτελεσθεί η παραγγελία μου;
2.4.Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
2.5.Τι είναι τα αγαπημένα προϊόντα;
2.6.Κάποιο είδος ενώ το είχα παραγγείλει, δεν το παρέλαβα.
2.7.Το συνολικό κόστος της παραγγελίας μου, είναι και το πληρωτέο ποσό;
3. Προϊόντα
3.1.Τι σημαίνουν οι χρωματιστές ενδείξεις διαθεσιμότητας δίπλα σε κάθε προϊόν;
3.2.Κάποιο είδος είναι συνέχεια μη διαθέσιμο. Τι σημαίνει αυτό;
3.3.Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
3.4.Ποια διαδικασία ακολουθείται σε περίπτωση που κάποιο προϊόν χρειάζεται επισκευή;
3.5.Οι τιμές που βλέπω είναι χονδρικής ή λιανικής; Συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%;
3.6.Πως κάνω αναζήτηση ένα συγκεκριμένο είδος;
3.7.Τι σημαίνει το σήμα "Last Stock";
3.8.Πως μπορώ να περιηγηθώ στην ιστοσελίδα σας;
3.9.Είμαι ιδιώτης και θέλω να προμηθευτώ κάποιο από τα προϊόντα σας.Τι μπορώ να κάνω;
3.10.Τι σημαίνει το σήμα "New Price";


close
loading...